Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















lördag 30 maj 2009

Högtalarväst erövrar världen

Mitt skrivbord ser för sorgligt ut. Ett enda stort kaos. För ett par veckor sedan gick jag till jobbet vid sjutiden två dagar på raken för att skapa ordning i kaoset. Rensa, sätta in papper i pärmar, slänga. Jag tror att städerskan gillade det för helt plötsligt fick hon en skrivbordsyta att damma av. Varsågod. :-)

Det är märkligt vad två veckor kan göra med ett skrivbord. Som tur är har jag total koll på vart i högarna olika papper ligger. För mig personligen är ändå stöket störande. Det händer så mycket hela tiden att jag inte riktigt tar mig tiden till att sitta ned och städa. Det finns så mycket annat att göra! I helgen ska jag gå hit en sväng och se till att bringa ordning igen. Lägga allt i tur och ordning - vad skönt det ska bli på måndag!

Så här inför helgen bjuder jag idag på en reklamfilm för en spännande västerviksprodukt: Guidevästen. Våra guider på Turistbyrån har använt denna ett antal år, den är suverän, och nu lanseras den worldwide av Crevoice bl.a. på Youtube. Fin smygreklam för Västervik!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar