Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















tisdag 16 mars 2010

Föreläsningar på gång

På torsdag 18 mars är det branschseminariedag på RockCity i Hultsfred, för besöksnäringen. Det är turismutbildningen (KY) som står som arrangörer för dagen. Emma Dennisdotter kommer att prata om storytelling, Tobias Karlsson om sociala media och Urban Laurin om måltidsturism.

Själv har jag blivit ombedd att prata om jag min blogg och hur jag använder sociala media i arbetet. Det är fler föredrag på gång. På fredag ska jag till Tjust Rotaryklubb och fredagen därpå ska jag träffa Unionens ledningsgrupp i Göteborg för att berätta om hur vi arbetar med sociala media på destinationen. Så nu håller jag på och förbereder presentationerna och försöker samordna dem så gott det går eftersom det blir en hel del förberedelser.

Sista anmälningsdag till seminariet på torsdag var 8 mars men om du är intresserad kan du säkert ringa Josefine Bengtsson på telefon 070-2586778 och se om det finns någon plats över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar