Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















fredag 21 augusti 2009

Tipsa om Västerviksartiklar!

Då och då får jag tips från olika håll och kanter om artiklar om Västervik, radioreportage eller filmer på webben. Det är jättebra! Vi försöker ha koll på vad som skrivs om destinationen men det finns många olika tidningar och media - det händer då och då att vi missar!

Så gör gärna som Ewa Grönwall, som tipsade mig om Praktiskt Båtägande och Allt om Mat, hör av dig om du ser något! Lämna en kommentar här i bloggen, skicka mig ett mejl på stina.ericsson@vastervik.se eller skicka en papperskopia till Turistbyrån.
Jag tar tacksamt emot alla tips!

Några artiklar om Västervik:
På thelocal.se kan man just nu läsa en artikel om Gränsö. Just nu är det en artikel om Gränsö på thelocal.se som du kan kika på här. Rubriken är "Gränsö: Get pampered in the great outdoors."

I nr 7 av Praktiskt Båtägande var det en 6s stor artikel om Västervik med rubriken "Sveriges vackraste skärgård?". Riktigt bra artikel med vackra bilder och en djupdykning på destinationen. Tyvärr har jag inte lyckats lokalisera den på webben så jag får hänvisa till pappersversionen.

I somras var det en artikel om Västervik i Allt om Mat. Den kan du läsa här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar