Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















onsdag 26 maj 2010

Tillväxtdagen #5: Avstamp för Klivet

Här görs avstampet för näringslivssatsningen Klivet!


Kenth Carlsson, Roger Psajd, Tommy Ivarsson, Christin Rampeltin Molin och Johan Sjöblom pratar om Klivet, berättar om tankarna däromkring.
- Om jag ska kunna skapa en framtid här i Västervik som företagare och för min familj så måste jag engagera mig i samhället, säger Johan.

Det märks att både han, Kenth och Christin som sitter i referensgruppen har ett stort engagemang för Klivet.

Roger Psajd berättar om de fem arbetsområden man kommer att verka inom:
- Hållbar utveckling nya/befintliga företag
- Profilera Västervik som företagskommun
- Skola och Näringsliv
- Samverkan företag/Kommun
- Ökad företagssamverkan

Posted from my iPhone

Location:Krokvägen,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar