Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















tisdag 17 augusti 2010

Åter 1 mars?

Nu har jag i stort sett jobbat färdigt och går på föräldraledighet. Jakob Franzén började vikariera som turistchef från igår och själv ska jag försöka hålla mig från jobbet. Vi får se hur det går. :-) Fram till december kommer jag att vara helledig och därefter har jag några specifika uppdrag som jag kommer att ha. Men som sagt, Jakob finns på plats ändå fram till mars och det känns betryggande.

Vad som händer med bloggen under tiden får vi se. Kanske blir det ett inlägg då och då när andan faller på. Eller inte. Svårt att säga nu, jag får känna efter helt enkelt! :-)

Hoppas ni som läser bloggen återkommer när jag är tillbaka igen!
Må väl så länge.
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar