Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















tisdag 11 januari 2011

Hur kombinerar vi rock ´n roll och fågelkvitter?

I förmiddags satt vi med klättringsprojektet Granit och tittade på olika logos. Både kreativt, konstruktivt och konkret. Så började vi diskutera den portal som klättringen i Västervik och de bokningsbara produkter som är kopplade till denna ska presenteras på.

En målgrupp är de som har klättring som så stor hobby att de i princip lever med den. Folk från hela Europa. Klättring rockar.

En annan är de som har det som stort fritidsintresse men som kanske inte tävlar inom det utan mer tycker att det är en skön sysselsättning ute i naturen. Folk från hela Sverige som gillar outdoor.

Projektledare Jim Wasmuth har i uppgift att återkoppla till de som ska göra portalen. Det ska bli spännande att se deras förslag nästa vecka.
Hur kombinerar de rock ´n roll och fågelkvitter?

2 kommentarer:

  1. Hej, jag är intresserad av att arbeta med turism och undrar vad jobbet som en turistchef innebär. Vilka arbetsuppgifter man har osv.
    Mvh Marcus Gustafsson 18 år.

    SvaraRadera
  2. Hej Marcus!
    Roligt att du är intresserad av att arbeta i vår bransch! Slå mig en signal så berättar jag gärna om turistchefsjobbet o svarar på dina frågor. Ring Turistbyrån på 0490254040 så får du mitt nummer.
    Ha det bra så länge!
    Stina

    SvaraRadera