Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















torsdag 17 mars 2011

Ny hamnkapten på Västerviks Gästhamn

Det är nu klart att det blir Andreas Nilsson som blir ny hamnkapten på Västerviks gästhamn. Andreas har tidigare drivit Västerviks dykcenter och jobbat på EGE-hem med behandling av svårt psykiskt sjuka tonåringar.

- Det är enormt roligt och en jätteutmaning att börja jobba med det här! Det blir någon form av livsstil och det är både jag och sambon inställda på. Barnen får busa i poolen på jobbet så får jag träffa dem där, skrattar Andreas.

Promarina tog över gästhamnen av de tidigare ägarna under vintern.
- De har ett tydligt och färdigt koncept och är mycket professionella så det ska bli kul att jobba för Promarina, säger Andreas. Det här jobbet passar mig perfekt och jag ser fram emot att fokusera på det.

Promarina kommer att ta en plats i destinationsgruppen, som är ett antal företag som fungerar som rådgivande åt turistorganisationen. Andreas Nilsson blir deras representant i gruppen.


Andreas Nilsson, ny hamnkapten för Västerviks gästhamn.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar