Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















torsdag 26 mars 2009

Upphetsad elefant retade turist

Igår kväll lyckades jag få en koppling mellan min twitterfeed och min blogg så när jag nu twittrar kan man se inläggen direkt här i bloggen. Ska bli spännande att prova och se hur det går!

Här är en riktigt rolig artikel ur Dagens Industri i förra veckan. Den handlar om de mest bisarra brittiska semesterklagomålen. Det berättas bland annat om en kvinna som trodde hon hade blivit inlåst på sitt hotell och en man som kände sig otillräcklig när han såg en upphetsad elefant

1 kommentar:

  1. hej!

    Magnus här..hahaha ja känner man sig otillräcklig av en elefant så har man problem. De var lite kul. Inte lätt vara man..'s*..ha de gött

    SvaraRadera