Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















måndag 26 oktober 2009

Tid för verksamhetsplan

För första gången på länge har jag haft en helt mötesfri dag. Det var väldigt lägligt eftersom jag behövde sitta med vår verksamhetsplan för besöksnäringen. Jag började förra veckan och idag har det tagit hela eftermiddagen och en bit in på kvällen. Nu börjar jag nå en sista version så nu ska jag lägga dokumentet åt sidan, gå hem och äta lite, ta en promenad med maken och låta tankarna gro.

Imorgon ska jag till Oskarshamn på förmiddagen, vi har möte med projekt Vinst, och är åter i Västervik efter lunch. Då tror jag att tankarna har sorterat sig färdigt. Jag ska läsa igenom och begrunda. 14.30 ska dokumentet vara klart för att mejlas till nästa instans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar