Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















torsdag 19 november 2009

Radiotjänst i Kiruna! - Jag är imponerad!

Här är något nytt (åtminstone för mig) och roligt som kom till mig på mejlen idag. Det är fantastiskt vad man kan göra för lösningar och reklamkampanjer idag!
Kolla här:



Det var ju inte utan att jag blev något förvånad en liten bit in i filmen! Tänk vad denna (fast med andra huvudpersoner så klart!) kommer att spridas runt jorden, på YouTube, mejl, i bloggar, FaceBook osv osv). Jag funderade själv direkt på vem jag skulle kunna lägga in i filmen och skicka den till. Du med, kanske?

Det är Draftfcb, som Radiotjänst i Kiruna använder som reklambyrå, som producerat reklamen "Tack". För denna vann man priset 100W i Samhällsreklam.

Smart, fräscht, coolt! Jag är imponerad!
(Och jag är såååå nöjd med att jag betalar TV-licensen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar