Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















måndag 22 mars 2010

Fullsatt när Jardenberg pratar sociala medier

Idag är Joakim Jardenberg på plats för att inspirera företagen om sociala medier och berätta vad som är så lysande med den nya världen.
Eftermiddagens föreläsning som pågår just nu är mer än fullsatt. Kul!
Västerviks-Tidningen har varit på plats och checkat av läget. De fick ett underbart citat av Jardenberg:
- Det är svårt att vara Zlatan på sociala medier.

Posted from my iPhone

Location:Karstorpsvägen,,Sverige

4 kommentarer:

  1. Att idag ha insikt i Internet som kommunikationsplattform och hur människor hittar nya vägar att vara umgås och mötas, ger en föraning om framtiden.

    SvaraRadera
  2. Härligt att se att det rör på sig i Västervik. Men var är alla unga? Är det inte dom som är experterna på sociala medier idag?

    Jag skulle framförallt vilja se mer ungdomsinitiativ i Västervik. Inte skuffa undan dom i något gammalt mejeri.

    Annars.. Trevlig blogg.

    SvaraRadera
  3. Jadenberg skulle lägga ut länkar till det han berättade om i Västervik i måndags. Men jag hittar inget, vet du var det finns? Jag är särskilt intresserad av de "färgsnurror" som beskriver marknaden som han visade

    SvaraRadera
  4. Mimmi - frågan är vem som är ung idag? I sociala medier verkar det vara en tänjbar gräns. :-) Personligen tycker jag Mejeriet är riktigt fräscht. Önskar jag hade haft ett sånt ställe när jag var "ung". Jag tror inte jag hade känt mig undanskuffad utan tvärtom att man satsade på mig som ung. Men jag tycker inte att det ska utesluta mötesplatser för alla åldrar, det är vi generellt dåliga på i vårt samhälle idag.

    Lars - länkarna ska ha kommit med mejl till alla deltagare idag. Ska kolla det med Christoffer imorgon så att det är OK. Du hittar Brian Solis och Jesse Thomas' Conversation Prism här: http://www.briansolis.com/2009/03/conversation-prism-v20/
    Jag tror det var den du menade.

    SvaraRadera