Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















onsdag 19 maj 2010

Caj Karlsson och Cookies N Beans till Västervik

Nu kan vi avslöja att Caj Karlsson och Cookies N Beans spelar i slottsruinen i Västervik den 5 augusti. I pressmeddelandet som vi gick ut med idag uttalar sig Caj:
- Det blir den enda spelningen vi gör tillsammans i sommar, bara jag och tjejerna, berättar Caj Karlsson.
- Det fungerade så fantastiskt bra förra året så det ska bli roligt att göra en spelning tillsammans igen. Vi kommer både att bjuda på våra respektive akter samt framföra låtar ihop hela gänget!

Cookies N Beans: Now It´s To Late

Både Cookies N Beans och Caj Karlsson är mina personliga favoriter. Caj har jag sett på VisFestivalen ett par gånger och då har han varit fantastisk. Personlig och varm. Cookies N Beans såg jag på TV för ett tag sedan. Coola, fräscha och något man minns. Det slutade med att jag redan dagen efter sprang till Åhléns för att köpa CDn. Japp, så gammaldags var jag. Tyvärr fanns den inte där, så jag fick gå hem igen och köpa den på nätet istället. :-) Jag är övertygad om att vi kommer att höra mycket om dem framöver - och att det kommer att bli en kanonkväll i slottsruinen den 5e augusti!

Cookies N Beans på MySpace
Caj Karlsson på MySpace
Biljetterna kommer att kunna förbokas på Västerviks Turistbyrå från imorgon, torsdag. Tfn 0490 - 25 40 40 från kl. 9.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar