Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















tisdag 6 juli 2010

Fräscht på Linas skafferi

Linas skafferi heter en ny restaurang/café som öppnade förra veckan i Gamleby centrum. Mycket fräsch mat och trevlig inredning. Igår var jag ute och åkte runt och besökte aktörer halva dagen så jag passade på att ta Linas skafferi på lunchen. Trevligt!



Ett annat besök som jag gjorde var på Hammarsbadet, KustCamp Gamleby. Där var det fullt ös, man väntade mycket folk till helgen och berättade också att midsommar varit helt fullt. Kul!

Annars är det mer än fullt upp just nu, så det är viktigt att planera in "åka-runt-dagarna" och verkligen se till att hålla fast vid dem. Annars är det lätt att det dyker upp annat, och företagsbesöken tycker jag är mycket viktiga och högprioriterade. Med den mängd aktörer som vi har i Västerviks kommun är det i stort sett omöjligt att besöka alla varje år men oftast träffar jag alla en gång eller fler per år (och många väldigt många fler gånger) tack vare branschmöten, utbildningar och annat som vi ordnar inom besöksnäringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar