Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















måndag 5 juli 2010

Turistbyråassistent med informatörsinriktning sökes!

Såhär mitt i högsäsongen passar vi på att rekrytera ny personal inför hösten. Jakob Franzén kommer att vikariera som turistchef fram till 2010-02-28 och vi har dessutom en deltidsvakans så vi behöver fylla på kraften och kompetensen inför hösten. Därför söker vi en turistbyråassistent som har kunskaper inom informationsområdet. Du kan läsa mer om tjänsten här.

Om du, efter att ha läst beskrivningen, är intresserad av tjänsten och har frågor så hör du av dig till mig på 0490-25 40 41. Jag undanber dock mig/oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med rekryteringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar