Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















fredag 5 juni 2009

R E S P E C T!

Idag skulle jag kunna skriva om mycket.

Jag skulle kunna skriva om förmiddagsstafetten där jag: Skrev klart och skickade ut pressmeddelande. Fixade innehållsinfo till annons för Turista Hemma Skärgård i VT imorgon. Svarade på massor av e-post. Styrde upp releasepartyt på onsdag. Kompletterade KS-ärenden. Och lite annat.

Eller så skulle jag kunna skriva om hur jag innan lunch upptäckte att allt inte alltid går som man har tänkt sig. Man tror att man har fullständig koll men det visar sig att så är det inte. Skratta eller gråta? Jag valde att skratta. Kanske lite lätt hysteriskt. Och vad då, det löser sig ju alltid!

Eller så skulle jag kunna skriva om ett par möten i eftermiddags med evenemangsinriktning. De var bra.

Eller så skulle jag kunna skriva om att Jakob och Christoffer jobbade till 23.47 igår kväll med portalen och att jag idag har beslutat att kalla in en extra resurs så att vi får allt innehåll på plats.

Men det gör jag inte.

Idag väljer jag att länka till den här artikeln! Det här är något jag aldrig kommer att lyckas med.
R E S P E C T!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar