Bloggen har bytt adress! Jag bloggar vidare på http://www.turistchefen.se/

Välkommen dit!

Stina















torsdag 5 augusti 2010

Rekrytering av turistbyråassistent på gång

Jag har haft semester i tre veckor nu (såg först nu att mitt "semestermeddelande" här i bloggen inte publicerats, något har hänt där) och fram till måndag men hoppar in och jobbar idag. Vi håller på och rekryterar en turistbyråassistent och eftersom vi är angelägna om att få den personen på plats går Jakob och jag in och tar intervjuerna på semestern. Det har varit en spännande dag med fyra intressanta möten. De vi har träffat har fått göra ett arbetsprov, som jag tar med mig hem för att utvärdera och studera. Vi hoppas kunna ta beslut inom en snar framtid.

Vi har även passat på och firat Jakob som fyller 30 imorgon. (23 enligt honom, men vi vet bättre. :-) ) Hanna, Christoffer och jag tog med honom på lunch på Saltmagasinet. Det var ett litet tag sedan vi träffades så förutom att det var roligt att fira födelsedag var det också kul att prata och skratta ihop en stund.

På måndag är jag tillbaka igen och då hoppas jag snart kunna ge en rapport om hur sommaren har sett ut gällande beläggning o.s.v. bland aktörerna. Signalerna som jag har fått hittills är iallafall att det har varit mycket bra. Det är en av de saker jag har tänkt titta på under de halvdagar som jag kommer att jobba den kommande tiden fram tills föräldraledigheten. Så får vi se när den inträffar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar